"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

divendres, 29 de juliol del 2011

Germinant llavors

Del Bloc de Dorisalon us deixo un apunt sobre germinació d'arbres. és una molt bona idea, especialment en aquest any internacional dels boscos, on els arbres són els protagonistes. Espero que us agradi (Traducció automàtica).

Una de les experiències més gratificants per a mi, és veure com a partir de llavors si els meus propis arbres.

L'alvocat el germina fa any i mig i mesura 30 cm, els altres dos fa deu mesos i mesuren 17 cm. Ja les he canviat de contenidor.

Aquestes han germinat fa un mes i estan com les veieu. La més gran fa 12 cm i la més petita 5 cm.


Jo només em quedo un de cada classe, per intentar fer bonsais, perquè no tinc espai per plantar més arbres, però molts altres els regalo a coneguts i amics que sí que ho tenen.

2 comentaris:

  1. Ja veig que us ha agradat el post. Estic encantada. Una abraçada

    ResponElimina
  2. la germinació és un procés molt interessant d'observar i aprendre la diversitat de les plantes, tant fàcil com sembrar unes llavors i tenir cura, el teu post gràfic és molt il·lustratiu. fins aviat. una abraçada.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...