"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

dimarts, 7 de febrer del 2012

Acidificació dels Oceans: El Altre Problema del CO2

Font:  http://projectbluehope.com (Traducció automàtica)

Els termes "escalfament global" i "canvi climàtic" estan tan estesos , que sembla que les sentim cada dia en la conservació, juntament amb la discussió sobre l'augment de CO 2 les emissions.No obstant això, aquest gas d'efecte hivernacle no només fa que el clima global i els problemes de temperatura, però el CO 2 també afecta els oceans.

Com es va discutir abans en un bloc PBH ( osteoporosi del Mar ), l'oceà actua com un gran embornal de CO 2 . A través del procés de captura de carboni, l'aigua de l'oceà es converteix en cada vegada més àcida. Al seu torn, un oceà àcid influeix en la capacitat de calcifers marins i esculls de corall per formar els seus esquelets de carbonat de calci.



Prova de foc: 3 Ciències Minut d'acidificació dels oceans a partir de Tristany Bayer a Vimeo .

Em dic Marina Steffensen, i jo estic acabant la meva llicenciatura de Ciències del Medi Ambient en una universitat d'Ottawa, Ontario, Canadà. Els últims quatre anys de la meva carrera universitària s'han dedicat a l'estudi i l'avaluació de la influència humana i natural del nostre planeta. Els meus interessos s'han centrat principalment en les influències que puguem tenir en els nostres oceans. A través dels meus estudis universitaris, sento sovint de la tema de l'escalfament global en relació amb el CO 2 .

Fa dos anys, vaig tenir l'oportunitat de dur a terme una missió d'investigació independent per un dels meus cursos de ciències. Vaig triar acidificació de l'oceà (OA) i va venir a aprendre i entendre el tema aquest. OA, per contra, es discuteix poques vegades i he cridat, la "una altra CO 2 problema ".

Era el meu objectiu per a aquest lloc va ser el d'avaluar si els meus companys universitaris eren conscients d'aquest problema. Per tant, em vaig posar una missió i va entrevistar a una mostra aleatòria de 25 estudiants a Ottawa, que varien en grau de disciplina i any d'estudi, preguntant:
Has sentit parlar de l'escalfament global?
Has sentit parlar del "CO altres 2 problemes "?
Has sentit parlar de l'acidificació dels oceans?

Cada un dels 25 estudiants amb els que vaig parlar va respondre "sí" a l'escalfament global, el que m'esperava donada la freqüència amb que escoltem aquesta discussió en el nostre entorn acadèmic.

Però si haguessin sentit parlar de la acidificació dels oceans? Les respostes dels estudiants a la meva segona pregunta es mostra en el clip, també per unanimitat ...



A més l'escalfament global, aquests universitaris no havia sentit parlar d'altres qüestions ambientals causats pel CO 2 . De fet, la majoria es van sorprendre en saber que fins i tot va ser un altre de CO 2 problema.

No obstant això, quan se li va dir que el "CO altres 2 problemes ", va ser l'acidificació de l'oceà, prop de la meitat havia sentit parlar del terme, sinó que simplement havia que no va fer la connexió que OA va ser causat per l'augment de CO 2 les emissions.

El meu grandària de la mostra sempre un biaix potencial? O té el nostre sistema acadèmic va oblidar parlar d'aquest tema? O té els mitjans de comunicació no prou coberts aquest tema?

A més, em pregunto si és només a estudiants que no són conscients del problema?És només a estudiants de la meva escola? Els ecologistes i altres professionals en la meva àrea sentit parlar de la OA, el "CO altres 2 problemes "? Tenir els adults, de l'escola per més d'una dècada, sentit parlar d'aquest tema oceà?

Un estudiant va ampliar la seva resposta inicial amb un comentari que cridi l'atenció en el següent clip:



És cert que a menys que la història és a la primera pàgina d'un diari, o una part del seu treball escolar, els estudiants no passen el seu temps lliure educar a si mateixos en les qüestions ambientals?

Per investigar més a fons, vaig a seguir per augmentar la meva mida de la mostra, afegint les següents preguntes:
Passa el seu temps lliure educar sobre temes ambientals que no són part del seu treball acadèmic?
Si "sí", per què? I què qüestions ambientals específiques que vostè està interessat en?
Si "no", per què no?

Residint a Ottawa, la capital de Canadà, la nostra escola està situada al centre de Canadà. I si bé podem estar a prop dels Grans Llacs, el Canal Rideau, i la via marítima del Sant Llorenç, estem encara 1.400 km de Halifax, just a la costa est de Canadà i l'Oceà Atlàntic (4.300 km de Vancouver i la costa oest de Canadà) . Els estudiants de la meva escola són pràcticament sense accés al mar.

En el meu primer any d'universitat, jo recordo haver parlat amb un professional sobre la conservació local de qüestions del medi marí. Clarament recordo que ella em va dir que la millor persona per parlar per tal de respondre a les meves preguntes seria el seu col · lega, que es troba a la costa oest de Canadà. No hi havia ningú a Ottawa amb l'experiència necessària per respondre a les meves preguntes sobre els problemes de l'oceà directament .

Per tant, podria ubicació de la meva escola està lluny de ser un oceà estar influint en el currículum acadèmic s'ensenya a l'escola? No es va posar en relleu les qüestions oceàniques?Fins a quin punt estan els estudiants a la meva escola limitats en la seva alfabetització oceà?

Si estiguéssim més a prop de l'oceà, que temes com l'acidificació de l'oceà, més conegut?

En la meva propera sèrie d'anuncis, vaig a estar investigant a aquestes preguntes. La meva curiositat va aconseguir el seu punt màxim, vaig a tenir entrevistes addicionals amb els estudiants i professors a la meva escola per esbrinar el que està i no se'ls ensenya sobre l'oceà aquí. S t Ai atents!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...