"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

divendres, 13 de gener del 2012

Flors de Brasil-Pau

Del bloc brasiler Lelaorca us deixo un apunt d'un arbre tropical de flors i fruit molt originals del Hemisferi Sud.
Font:  http://lelaorca.blogspot.com/




La beina de la planta

Belles flors de Pau-Brasil





Aquest és el Banc del Brasil.

Un dels meus plantes favorites de Pau-Brasil fa uns dies em va sorprendre amb flors. Des de l'interior d'una de les aules EEEFM Pare Luiz Gonzaga es va adonar que hi havia alguna cosa diferent en la nena dels meus ulls aquest jardí.Boniques flors grogues (el meu favorit) amb ratlles vermelles, l'alegria i la vida en un cos tan delicada planta. Fusta del Brasil ( Caesalpinia echinata ), el seu nom està en Tupi Ibira cirerer, o "fusta vermella". El nom popular en portuguès es deriva del color de la resina de color vermell brillant continguda a la fusta. Des d'aquest dia em vaig de la ciutat de Bragança-Pará, l'observació d'altres exemplars d'aquest arbre i també trobar les flors, com l'àrea del Banc del Brasil.
FONT: SaberWeb

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...