"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

divendres, 13 de setembre del 2013

TOMATA, VARIETAT CHERRY

Una varietat que he plantat al hort, que ha sigut molt primerenca i de gran productivitat són els tomàquets cherry.


Vaig comprar llavor i la vaig sembrar. El planter va créixer molt vigorós i va ser la primera en produir, just quan les altres només florien.

No són del més mini però son deliciosos. És un tomàquet petit d'uns 20 gr. molt vermell i compacte, ben rodo amb una mica de punxa. La tomaquera és de creixement indeterminat i cal tutorar-la. Jo també en tinc unes quantes sense tutor i també han progressat bé. Estic molt contenta i l'any vinent en tornaré a plantar.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...