"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

dilluns, 10 de gener del 2011

OBITUARI

Amics i amigues del bloc, aquests darrers dies el meu bloc no ha estat gaire actiu encara que molts temes estan al tinter per formar-ne part en forma d’apunts, però malauradament el meu pare ens ha deixat, va patir un hematoma crònic cerebral seguit de dos  hematomes aguts. No els ha pogut superar i el dia 8 de gener desprès de 12 dies ingressat al hospital va morir. Han sigut dies molts durs i feixucs i no podia escriure gaire perquè els records m’han envoltat, avui només un homenatge a un home bo, el meu pare en Santiago Puértolas Queralt.

Jo em quedo amb tres dels seus missatges:  

  •       La força del diàleg per anar endavant.
  •        El coratge de la paciència, perquè tot arriba.
  •        I l’amor per la diferencia. Ja sabeu allò de tants caps, tants barrets.
M’agradaria que m’ajudeu a estendre’ls perquè la vida és una gran experiència que cal viure cada dia amb el bo i el no tan bo.
Per a mi ha sigut un gran pare, hi tinc la sort i  és un honor retre’l hi aquest comiat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...