"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

dissabte, 3 de gener del 2015

Els Calendaris per el 2015.

De tots els calendaris que s'editen per el manteniment del hort i el jardí, aquest any m'han regalat els que us mostro a les fotos. El Lunari de Michel Gross i L'agenda almanac del Cordill de Felip Vendrell, Carol Croft, Sol Cots i Avia Doretes.



El Llunari ja és un clàssic que s'edita en diferents idiomes des de fa 35 anys i es basa en la lluna per el manteniment del hort, el jardí i la salut. És fàcil d'usar i no cal ser un gran expert per seguir-lo cal practica i sobre tot previsió.Jo l'utilitzo especialment per fer el planter i la sembra, m'ajuda  a organitzar-me. I també com a guia per diferents feines i per tallar-me els cabells.


L'Agenda Almanac del Cordill és el primer any que el tinc, ja el coneixia però els altres anys s'havia esgotat a la llibreria on acostumo a comprar els meus llibres. Aquest any el vaig demanar al Tió i me'l ha dut. Té forces consell i tradicions populars per a la casa, l'hort i el jardí. Ja us aniré explicant com em va.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...