Escola Puig de les Cadiretes (Plantada arbres 2010)
Font: http://www.kidsgardening.org/article/research-supporting-benefits-school-gardens (Traducció automàtica)HORTS ESCOLARS:
1.Augmentar significativament els resultats en ciències èxit.
- Klemm, CD, Waliczek TM, i JM Zajicek. 2005. Ment cada vegada més gran: l'efecte d'un programa d'hortes escolars en el rendiment en ciències dels estudiants de primària.HortTechnology 15 (3) :448-452.
- Smith, LL, i Motsenbocker CE. 2005. Impacte de la ciència pràctica a través d'horts escolars en escoles primàries públiques de Louisiana. HortTechnology 15 (3) :439-443.
2.Millorar les habilitats socials i de comportament.
- Demarco, L., Relf PD, i McDaniel A.. 1999. La integració de la jardineria en el currículum de primària. HortTechnology 9 (2) :276-281.
3.Millorar les actituds ambientals, especialment en els estudiants més joves.
- Skelly, SM, i Zajicek JM. 1998. L'efecte d'un programa interdisciplinari en el jardí de les actituds ambientals
dels estudiants de l'escola primària. HortTechnology 8 (4): 579-583.
4.Inculcar l'estima i respecte per la natura que dura fins a l'edat adulta.
- Lohr, VI i CH Pearson-Mims. 2005. Interacció activa i passiva dels nens amb les plantes d'influir en les seves actituds i accions cap als arbres i la jardineria en l'edat adulta. HortTechnology. 15 (3): 472-476.
5.Millorar les habilitats de la vida, incloent el treball amb grups i comprensió d'un mateix.
- Robinson, CW, i Zajicek JM. 2005. Ment cada vegada més gran: els efectes d'un programa escolar d'un any de jardí en sis construccions d'habilitats per a la vida dels nens d'escola primària. HortTechnology 15 (3) :453-457.
6.Augmentar l'interès en menjar fruites i vegetals i millorar l'actitud cap a les fruites i verdures.
- Pothukuchi, K. 2004. Hortalissa: Als joves "Jardí de la Nutrició" al sud-oest de Detroit. Nens, Joves i Ambients 14 (2) :124-155.
7.Millorar l'actitud cap a les verdures i cap entrepans de fruites i verdures
- Lineberger, SE, i Zajicek JM. 1999. Els horts escolars: Pot una pràctica eina d'ensenyament influeixen en les actituds dels estudiants i els comportaments pel que fa a les fruites i verdures?HortTechnology 10 (3) :593-597.
8.Millorar el coneixement de la nutrició vegetal i preferències.
- Morris, JL i Zidenberg-Cherro, S. 2002. Jardí currículum basat en la nutrició millora el coneixement de quart grau dels escolars de la nutrició i les preferències d'alguns vegetals.Journal of the American Dietetic Association 102 (1): 91-93.
9.Augmentar el coneixement dels nens sobre els beneficis de menjar fruites i verdures i els participants van dir que menjaven entrepans més saludables.
- Koch, S., Waliczek TM, i Zajicek JM. 2006. L'efecte del programa de Jardí d'Estiu a la nutrició de Coneixements, Actituds i comportaments dels nens. HortTechnology 16 (4): 620-625.
10.Augment de consum de fruites i vegetals en els adolescents.
- McAleese, JD, i Rankin LL. 2007. Jardí Educació Basada en la nutrició influeix en el consum de fruites i hortalisses en sisè grau els adolescents. Journal of the American Dietetic Association. 107 (4): 662-665.
11.Contribuir a la comunicació del coneixement i les emocions, mentre que el desenvolupament d'habilitats que els ajudaran a ser més reeixits a l'escola.
- Miller, DL les llavors d'aprenentatge: els nens a desenvolupar habilitats importants a través de les seves activitats de jardineria en un programa d'educació primerenca de l'Oest. Educació Ambiental Aplicada i Communicatio n 6 (1) :49-66.
12.Tenir un impacte positiu en el rendiment escolar i comportament.
- Blair, D. (2009). El nen en el jardí: una revisió d'avaluació dels beneficis de la jardineria a l'escola. Revista d'Educació Ambiental 40 (2), 15-38.
- Klemm, CD, Waliczek TM, i JM Zajicek. 2005. Ment cada vegada més gran: l'efecte d'un programa d'hortes escolars en el rendiment en ciències dels estudiants de primària.HortTechnology 15 (3) :448-452.
- Smith, LL, i Motsenbocker CE. 2005. Impacte de la ciència pràctica a través d'horts escolars en escoles primàries públiques de Louisiana. HortTechnology 15 (3) :439-443.
2.Millorar les habilitats socials i de comportament.
- Demarco, L., Relf PD, i McDaniel A.. 1999. La integració de la jardineria en el currículum de primària. HortTechnology 9 (2) :276-281.
3.Millorar les actituds ambientals, especialment en els estudiants més joves.
- Skelly, SM, i Zajicek JM. 1998. L'efecte d'un programa interdisciplinari en el jardí de les actituds ambientals
dels estudiants de l'escola primària. HortTechnology 8 (4): 579-583.
4.Inculcar l'estima i respecte per la natura que dura fins a l'edat adulta.
- Lohr, VI i CH Pearson-Mims. 2005. Interacció activa i passiva dels nens amb les plantes d'influir en les seves actituds i accions cap als arbres i la jardineria en l'edat adulta. HortTechnology. 15 (3): 472-476.
5.Millorar les habilitats de la vida, incloent el treball amb grups i comprensió d'un mateix.
- Robinson, CW, i Zajicek JM. 2005. Ment cada vegada més gran: els efectes d'un programa escolar d'un any de jardí en sis construccions d'habilitats per a la vida dels nens d'escola primària. HortTechnology 15 (3) :453-457.
6.Augmentar l'interès en menjar fruites i vegetals i millorar l'actitud cap a les fruites i verdures.
- Pothukuchi, K. 2004. Hortalissa: Als joves "Jardí de la Nutrició" al sud-oest de Detroit. Nens, Joves i Ambients 14 (2) :124-155.
7.Millorar l'actitud cap a les verdures i cap entrepans de fruites i verdures
- Lineberger, SE, i Zajicek JM. 1999. Els horts escolars: Pot una pràctica eina d'ensenyament influeixen en les actituds dels estudiants i els comportaments pel que fa a les fruites i verdures?HortTechnology 10 (3) :593-597.
8.Millorar el coneixement de la nutrició vegetal i preferències.
- Morris, JL i Zidenberg-Cherro, S. 2002. Jardí currículum basat en la nutrició millora el coneixement de quart grau dels escolars de la nutrició i les preferències d'alguns vegetals.Journal of the American Dietetic Association 102 (1): 91-93.
9.Augmentar el coneixement dels nens sobre els beneficis de menjar fruites i verdures i els participants van dir que menjaven entrepans més saludables.
- Koch, S., Waliczek TM, i Zajicek JM. 2006. L'efecte del programa de Jardí d'Estiu a la nutrició de Coneixements, Actituds i comportaments dels nens. HortTechnology 16 (4): 620-625.
10.Augment de consum de fruites i vegetals en els adolescents.
- McAleese, JD, i Rankin LL. 2007. Jardí Educació Basada en la nutrició influeix en el consum de fruites i hortalisses en sisè grau els adolescents. Journal of the American Dietetic Association. 107 (4): 662-665.
11.Contribuir a la comunicació del coneixement i les emocions, mentre que el desenvolupament d'habilitats que els ajudaran a ser més reeixits a l'escola.
- Miller, DL les llavors d'aprenentatge: els nens a desenvolupar habilitats importants a través de les seves activitats de jardineria en un programa d'educació primerenca de l'Oest. Educació Ambiental Aplicada i Communicatio n 6 (1) :49-66.
12.Tenir un impacte positiu en el rendiment escolar i comportament.
- Blair, D. (2009). El nen en el jardí: una revisió d'avaluació dels beneficis de la jardineria a l'escola. Revista d'Educació Ambiental 40 (2), 15-38.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada