"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

dilluns, 28 de novembre de 2011

La investigació dona suport als beneficis dels horts escolars

Avui us deixo aquest apunt de la web Kids Gardening on es llisten els beneficis dels horts en els escolars i les publicacions cientifiques que avalen dits beneficis.


Escola Puig de les Cadiretes (Plantada arbres 2010)
Font: http://www.kidsgardening.org/article/research-supporting-benefits-school-gardens (Traducció automàtica)

HORTS ESCOLARS:
1.Augmentar significativament els resultats en ciències èxit.

- Klemm, CD, Waliczek TM, i JM Zajicek. 2005. Ment cada vegada més gran: l'efecte d'un programa d'hortes escolars en el rendiment en ciències dels estudiants de primària.HortTechnology 15 (3) :448-452.

- Smith, LL, i Motsenbocker CE. 2005. Impacte de la ciència pràctica a través d'horts escolars en escoles primàries públiques de Louisiana. HortTechnology 15 (3) :439-443.

2.Millorar les habilitats socials i de comportament.
- Demarco, L., Relf PD, i McDaniel A.. 1999. La integració de la jardineria en el currículum de primària. HortTechnology 9 (2) :276-281.

3.Millorar les actituds ambientals, especialment en els estudiants més joves.
- Skelly, SM, i Zajicek JM. 1998. L'efecte d'un programa interdisciplinari en el jardí de les actituds ambientals
dels estudiants de l'escola primària. HortTechnology 8 (4): 579-583.

4.Inculcar l'estima i respecte per la natura que dura fins a l'edat adulta.
- Lohr, VI i CH Pearson-Mims. 2005. Interacció activa i passiva dels nens amb les plantes d'influir en les seves actituds i accions cap als arbres i la jardineria en l'edat adulta. HortTechnology. 15 (3): 472-476.

5.Millorar les habilitats de la vida, incloent el treball amb grups i comprensió d'un mateix.
- Robinson, CW, i Zajicek JM. 2005. Ment cada vegada més gran: els efectes d'un programa escolar d'un any de jardí en sis construccions d'habilitats per a la vida dels nens d'escola primària. HortTechnology 15 (3) :453-457.

6.Augmentar l'interès en menjar fruites i vegetals i millorar l'actitud cap a les fruites i verdures.
- Pothukuchi, K. 2004. Hortalissa: Als joves "Jardí de la Nutrició" al sud-oest de Detroit. Nens, Joves i Ambients 14 (2) :124-155.

7.Millorar l'actitud cap a les verdures i cap entrepans de fruites i verdures
- Lineberger, SE, i Zajicek JM. 1999. Els horts escolars: Pot una pràctica eina d'ensenyament influeixen en les actituds dels estudiants i els comportaments pel que fa a les fruites i verdures?HortTechnology 10 (3) :593-597.

8.Millorar el coneixement de la nutrició vegetal i preferències.
- Morris, JL i Zidenberg-Cherro, S. 2002. Jardí currículum basat en la nutrició millora el coneixement de quart grau dels escolars de la nutrició i les preferències d'alguns vegetals.Journal of the American Dietetic Association 102 (1): 91-93.

9.Augmentar el coneixement dels nens sobre els beneficis de menjar fruites i verdures i els participants van dir que menjaven entrepans més saludables.
- Koch, S., Waliczek TM, i Zajicek JM. 2006. L'efecte del programa de Jardí d'Estiu a la nutrició de Coneixements, Actituds i comportaments dels nens. HortTechnology 16 (4): 620-625.

10.Augment de consum de fruites i vegetals en els adolescents.
- McAleese, JD, i Rankin LL. 2007. Jardí Educació Basada en la nutrició influeix en el consum de fruites i hortalisses en sisè grau els adolescents. Journal of the American Dietetic Association. 107 (4): 662-665.


11.Contribuir a la comunicació del coneixement i les emocions, mentre que el desenvolupament d'habilitats que els ajudaran a ser més reeixits a l'escola.
- Miller, DL les llavors d'aprenentatge: els nens a desenvolupar habilitats importants a través de les seves activitats de jardineria en un programa d'educació primerenca de l'Oest. Educació Ambiental Aplicada i Communicatio n 6 (1) :49-66.


12.Tenir un impacte positiu en el rendiment escolar i comportament.
- Blair, D. (2009). El nen en el jardí: una revisió d'avaluació dels beneficis de la jardineria a l'escola. Revista d'Educació Ambiental 40 (2), 15-38.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...