"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

dijous, 3 de març del 2011

EL MISTERI DE LA DESAPARICIÓ DE LES PERIQUITES.


El meu galliner esta regenerant-se, ara hi viuen 2 periquites adultes, 5 periquites joves, 1 gall periquito i 7 gallines ponedores que encara no ponen. Fa uns 20 dies que el meu galliner va patir un atac i va desaparèixer una gallina periquita. Fa 2 dies, altre desaparició aquest cop el gall periquito.

Fins aquí res estrany de tant en tant passa, però aquest cop els indicis no portaven a saber qui havia sigut. Només quedaven plomes. La furà els deixa secs, els hi xucla la sang.  Els gats només ataquen pollets. La guineu les fa sortir forà i les enxampa. Les rates fan desastres.

Però, ahir vaig saber qui era l’autor de les desaparicions de les meves gallines. Al matí, caminant cap el tancat  una àguila damunt la reixa, que vola al veure’m, dins una gallina ponedora morta. Doncs ara ja tinc la solució, he cobert una mica més de la meitat del tancat amb malla d’ombra reciclada del antic umbracle. Crec que així no queda tant tancat i estan més protegides que abans.

I l’àguila tindrà que anar a esmorzar a bosc o al camps de cereals i colza de la contrada, com normalment fa. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...