"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

dissabte, 2 de juliol del 2011

MONGETES D’ESTIU TRES COLORS.


Primeres mongetes i patates del hort. Aquest any he plantat una varietat de patata lila que ha resultat molt bona de gust i atractiva de color.

Avui, m’he decidit ha cuinar en tri-color, tant fàcil com pelar les patates i treure les puntes de les mongetes o bajoques partides per  la meitat, posar-les a la olla bullir 15-20 minuts i servir al plat amb oli d’oliva verge, maionesa o qualsevol salsa del vostre gust.

Espero que proveu noves varietats de patates, jo les he plantat guarden unes quantes de la collita del any passat, una amiga em va dur-me 5 o 6 que vaig plantar i de la petita collita en vaig guarda 10 i aquest any ja he pogut menjar-les fregides i bullides, tot un luxe.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...