"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

dilluns, 13 d’abril del 2015

Sòl Sense Cavar Per Plantar Les Patates.

Aquí teniu les imatges del sòl del meu hort preparat per plantar les patates. El vaig anar construint la tardor passada i durantnt l'hivern el vaig tapar amb malla permeable que el deixava respirar i passar l'aigua de la pluja.



Hi vaig disposar diferent materials en capes, primer branquillons, fems compostats, paia, més fems compostats, paia, fems altre cop i finalment una darrera capa de paia. Tot aquest material feia una alçada de 30 cm més o menys. Després el vaig tapar i així ha estat 4 mesos.



Un cop destapat la pila s'ha reduït a uns 8 cm d'un sòl força fosc i amb una olor a terra de bosc molt bona. Excepte la part superior que és d'un color paia. Ara, com podeu veure aquesta darrera foto, ja està preparat per plantar-hi les patates, que espero que creixeran de primera.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...