"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

diumenge, 30 d’agost del 2009

EL TOMATA MÉS GRAN

El tomàquet més gran del meu hort.

Aquest estiu els conreus al hort no han sigut gaire formosos, tanta calor ha complicat la majoria de verdures, especialment les mongetes verdes, les flors queien per la calor i he collit molt poques. Els enciams s’espiguen molt ràpid i no hi ha temps a collir-los tots. Però aquest tomàquet gegant ha sigut la meva alegria. És de la varietat Cor de bou, i ha sigut riquíssim.

És el primer any que he plantat aquesta varietat, però guardaré llavor per l’any que bé, perquè tots són d’una mida molt gran, però també molt plens per dintre. Son bons per amanida, per cuinar i espero que també per congelar. Com no tinc gaire temps per fer conserva acostumo a congelar-los i així tot el hivern tinc tomata per les meves salses.
Us aconsello que proveu aquesta varietat el proper any. Tingueu una bona amanida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...