"Destroying rainforest for economic gain is like burning a Renaissance painting to cook a meal."
Edward O. Wilson.

dilluns, 10 d’agost del 2015

Tens Un Test, Doncs Tens Un Jardí.

M'agrada la ceràmica amb tots els seus formats i com us podeu imaginar els tests són els meus preferits.
Les meves primeres experiències jardineres van ser al jardí de la meva avia. Uns quants tests a la seva super terrassa, plens de geranis, eren la meva distracció en les llargues tardes d'estiu, regar-los era tota una festa d'aigua, encara conservo alguns d'ells.
Això, ja és història i ara el que volia explicar-vos és una altre conte.
Tinc uns testss grossos, ja fa uns quants anys i aquest any tocava refer-los. Després de 6 anys, els boixos han crescut massa i calia plantar-los a terra. 
I un matí de primavera els vaig trasplantar i els tests van quedar buits, excepte el que té una cica.
Els dies passaven i cap ganes de plantar-los, també estaven bé així. Ja tinc un bon tros de jardí i després porta molta feina regar-los, especialment al pic de l'estiu quan la temperatura augmenta.
Però com m'acostuma a passar, també vaig fer massa planter de cosmos, sajolida i clavell moro. I clar després de regalar-ne i plantar ne per l'hort, perquè són molt bones plantes companyes, encara en quedaven. 
 
Tenia dos opcions llençar-les al compostador per continuar amb el cercle de la matèria orgànica o plantar-les.  Vaig veure els tests buits i vaig decidir buscar me feina per si estava avorrida. I per allò que diuen aquestes conrades ' ja tenen el enterro pagat', m'hi vaig posar. No sabia si tindria prou temps de cuidar-les, però calia provar-ho.
I com veieu a les fotos aquest és el resultat després de 3 setmanes de regar les aprofitant l'aigua d'esbandir els plats i olles. I molt contenta que estic d'haver perdut 2 horetes plantant les.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...